U wilt de levertijd van de stoel die je hebt besteld? Heeft u specifieke informatie nodig over een van onze siervoorwerpen? Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen van onze klanten.

Aarzel niet om ons contactformulier in te vullen door hier te klikken, als u geen antwoord vindt op uw vragen.

MIJN KARE CLICK-ACCOUNT

- Hoe maak ik mijn Kare Click account aan?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn registratie op Kare Click. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik de nieuwsbrief ontvangen?

ONZE PRODUCTEN

- Is het mogelijk om een KARE-productcatalogus te hebben?
- Kan ik een artikel bestellen dat niet op de site staat?
- Hoe zorg ik voor mijn meubels?
- Wat is de garantieperiode van de producten?

MIJN BESTELLER

- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
- Kan ik mijn verzend- en/of factuuradres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Ik heb een factuur nodig voor een geplaatste bestelling. Hoe kom ik eraan?
- Ik ben een professional. Hoe plaats ik een bestelling?

BETALING

- Wat zijn de betaalmiddelen?
- Kan ik gratis in termijnen betalen?
- Is de betaling op de site veilig?
- Hoe gebruik ik een coupon?
- Ik heb mijn bestelling met een creditcard geplaatst. Word ik nu gedebiteerd?

LEVERING

- Wat is de leveringszone?
- Is het mogelijk om buiten Frankrijk en België te leveren?
- Hoeveel bedragen de leveringskosten?
- Ik heb mijn bestelling geplaatst. Wanneer krijg ik mijn artikelen?
- Wordt mijn meubilair gemonteerd geleverd?
- Als ik meerdere producten koop, worden deze dan tegelijkertijd geleverd?
- Hoe gaat het met de levering?
- Wat moet ik doen als ik mijn meubels per koerier ontvang?
- Mijn bestelling werd onvolledig geleverd. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als het product bij levering niet conform is?
- Wat moet ik doen als ik niet aanwezig was op de dag van uw levering?

RETOUREN EN SERVICE NA VERKOOP

- Wat is mijn wachttijd?
- Het artikel dat ik heb ontvangen past niet bij mij. Hoe doe ik het?
- Ik heb een niet-conform of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

MIJN KARE CLICK-ACCOUNT

- Hoe maak ik mijn Kare Click account aan?

Het is gemakkelijk om een account aan te maken! Ga naar onze homepage kare.be/nl/ en klik op het personage, onze mascotte Fred, rechtsboven. Vul in de sectie "Maak mijn account aan" een e-mailadres in en vul de velden in. Maak uw registratie af door op de knop "Registreren" te klikken en dat is het! U ontvangt een e-mail in uw mailbox met uw toegangscodes?

- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn registratie op Kare Click. Wat moet ik doen?

Wij nodigen u uit om uw "Spam" of "Ongewenste" map te controleren. Het is mogelijk dat de post naar deze categorie is doorgestuurd. Aan de andere kant, als u niets heeft ontvangen, inclusief spam, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende contactformulier: https://www.kare.nl/contact-us

- Hoe kan ik de nieuwsbrief ontvangen?

Wilt u onze speciale aanbiedingen niet missen? Wilt u op de hoogte gehouden worden van het nieuws van Kare Click? Om u te registreren heeft u 2 mogelijkheden:

1. Als u een klantaccount heeft, ga dan naar het tabblad "Mijn persoonlijke gegevens" en vink het vakje "Abonneren op de nieuwsbrief" aan.

2. Ga anders naar de onderkant van onze homepage. U krijgt een "Nieuwsbrief" blokje te zien waarin u uw e-mail adres in een veld moet invullen en op de "Ik valideer! ».

En het goede nieuws is dat we elke nieuwe abonnee op onze nieuwsbrief graag een kortingscode van 10€ aanbieden vanaf 50€ aankoop.

ONZE PRODUCTEN

- Is het mogelijk om een KARE-productcatalogus te hebben?

Bezorgd over ons milieu, bieden wij geen papieren catalogus aan. Aan de andere kant heeft u de mogelijkheid om al onze catalogi te raadplegen door op de volgende link te klikken: Kare Design-catalogi

- Kan ik een artikel bestellen dat niet op de site staat?

Heeft u één van onze catalogi geraadpleegd en maakt één van onze meubelen van u een eyecatcher? Oh groot ongeluk! Het product dat u wenst is niet beschikbaar op onze site! Maak je geen zorgen, neem contact met ons op via 02 899 44 13 of vul ons contactformulier in en wij voegen het voor je toe :)

- Hoe zorg ik voor mijn meubels?

Ga naar onze "Catalogi" pagina waar u een speciale map vindt met tips voor de verzorging van uw meubels.

- Wat is de garantieperiode van de producten?

Alle meubels en siervoorwerpen genieten een wettelijke conformiteitsgarantie en een garantie tegen verborgen gebreken. Indien u een klacht wilt indienen, nodigen wij u uit om een e-mail met foto's van het betreffende product te sturen naar [email protected] of om een bericht achter te laten via ons contactformulier. Onze dienst na verkoop zal de nodige stappen ondernemen om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken.

MIJN BESTELLER

 

- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren totdat uw bestelling is verzonden. U moet ons een e-mail sturen naar [email protected] om de annulering schriftelijk te bevestigen. Er wordt geen rekening gehouden met telefonische annuleringen.

Elke annulering na verzending van de bestelling is niet ontvankelijk. U kunt dan ofwel de goederen weigeren aan de bezorger, ofwel de levering aanvaarden en uw bestelling aan ons terugsturen door gebruik te maken van uw herroepingsrecht. In beide gevallen moet u onze klantendienst per e-mail op de hoogte brengen.

Wanneer u de levering aan de bezorger weigert, worden de retourkosten in mindering gebracht op de terugbetaling van uw bestelling. Wij zullen de waarde van de goederen en de leveringskosten terugbetalen, maar een forfaitaire "annulering na verzending" zal in mindering worden gebracht op de terugbetaling.

Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, stuurt u uw goederen binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket in de originele verpakking naar ons terug. De retourzending is voor uw rekening en moet door uw eigen vervoerder worden uitgevoerd.

- Kan ik mijn verzend- en/of factuuradres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Natuurlijk! U kunt het afleveradres te allen tijde wijzigen zolang uw bestelling niet is verzonden. U moet ons absoluut een bericht achterlaten via ons contactformulier of per e-mail op [email protected].

- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De verzendtijd van elk artikel staat vermeld op het productblad. Bij elke stap wordt er een e-mail naar u gestuurd. Als u geen e-mails heeft ontvangen, zorg er dan voor dat deze niet in uw "Spam" of "Ongewenste" map staan. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, zodat wij u meer inzicht kunnen geven in het tijdstip van verzending van uw bestelling.

- Ik heb een factuur nodig voor een geplaatste bestelling. Hoe kom ik eraan?

Ga vanuit uw account naar "Mijn Ordergeschiedenis en Details" waar u een lijst van al uw bestellingen ziet. U ziet de bijbehorende factuur voor de betreffende bestelling.

Is uw factuur niet beschikbaar? Heeft u ervoor gezorgd dat de betaling van uw bestelling is geaccepteerd? Inderdaad, een factuur wordt pas uitgereikt wanneer de betaling van de bestelling wordt vrijgegeven.

- Ik ben een professional. Hoe plaats ik een bestelling?

Koopt u een artikel voor uw bedrijf? Zijn jullie architecten? We nodigen u uit om de items die u interesseren in uw winkelwagen toe te voegen en vervolgens op "transformeer deze winkelwagen in een quote" te klikken".

Voor professionals met een Belgisch BTW-nummer bieden wij u belastingvrije betaling aan. Wij nodigen u dan uit om contact met ons op te nemen voor het aanmaken van uw klantaccount.

BETALING

 

- Wat zijn de betaalmiddelen?

Om uw bestelling te betalen, heeft u de mogelijkheid om te betalen met :

  1. Kredietkaart (Visa, Mastercard, Maestro, American Express)
  2. IDeal
  3. Apple Pay
  4. Betalen in 3 of 4 termijnen Alma
  5. Paypal
  6. PayConiq
  7. Directe overboeking
  8. Bankoverschrijving

- Kan ik gratis in termijnen betalen?

U kunt tot 4 keer gratis betalen met een creditcard voor een mandje tussen € 50,00 en € 4.000,00. Om te profiteren van betaling in termijnen, selecteert u in stap 4 van uw winkelwagen de optie "Betalen in 3 termijnen" of "Betalen in 4 termijnen". U dient dan een dossier in te vullen bij onze bank en een aanbetaling wordt direct gedebiteerd. De resterende maandelijkse betalingen worden automatisch van uw rekening afgeschreven. Opgemerkt dient te worden dat elke gedeeltelijke teruggave of gedeeltelijke annulering geen aanleiding geeft tot restitutie. We kunnen u alleen een creditnota geven.

- Is de betaling op de site veilig?

De betaling met creditcard voor uw bestelling gebeurt rechtstreeks bij onze partnerbank Crédit Agricole. Het verstrekken van uw creditcardnummer op de bankserver bij de betaling van uw bestelling is volledig veilig. Deze manipulatie houdt immers geen enkel risico in aangezien de gegevens van uw kredietkaart nooit duidelijk op het internet worden doorgegeven: ze zijn gecodeerd dankzij het SSL-protocol (Secure Socket Layer). Kare Click heeft geen toegang tot uw creditcardgegevens en slaat deze daarom in geen geval op haar servers op. Daarom wordt u bij elke nieuwe transactie op onze site naar hen gevraagd.

- Hoe gebruik je een VOUCHER VOUCHER?

Wanneer u uw bestelling plaatst, vult u in het veld "Heeft u een promotiecode? ", de code die je hebt. De waarde van de korting is in euro's inclusief alle belastingen of in % op het totaal van uw bestelling. Slechts één coupon per bestelling. Kortingsbonnen kunnen niet worden toegepast op producten die zijn opgeborgen of verkocht.

- Ik heb mijn bestelling met een creditcard geplaatst. Word ik nu gedebiteerd?

Zodra u uw bestelling valideert, wordt uw bankrekening onmiddellijk gedebiteerd.

LEVERING

 

- Wat is de leveringszone?

Wij leveren alleen in Frankrijk (met uitzondering van Corsica en DOM-TOM), Monaco, Nederland en België.

- Is het mogelijk om buiten Frankrijk, Nederland en België te leveren?

Het spijt ons u te moeten meedelen dat wij onze goederen niet buiten Frankrijk, Nederland en België verzenden. Wij nodigen u uit om uw bestelling te laten afleveren bij een expediteur die de exportformaliteiten zal verzorgen.

- Hoeveel bedragen de leveringskosten?

Voor elke bestelling onder 500,00 € zijn leveringskosten te verwachten.

Voor omvangrijke artikelen worden de verzendkosten aangegeven in stap 3 van uw bestelling.

Vanaf 500,00 € aankoop, Kare Click biedt u de verzendkosten. Voor meer informatie over de levering, klik hier.

- Ik heb mijn bestelling geplaatst. Wanneer krijg ik mijn artikelen?

De tijd van ontvangst van de artikelen is over het algemeen 2 tot 3 weken (met uitzondering van 48 uur producten) vanaf de datum van bestelling van de producten. Het kan echter voorkomen dat het door u bestelde artikel in backorder is, waardoor de verzending wordt vertraagd. In dit geval verzekeren wij u dat het Kare Click team zijn uiterste best doet om de vertraging te verkorten en uw bestelling snel te verzenden. Als er een vertraging is in de levering van het bestelde artikel, zal ons team niet nalaten u te informeren, noch telefonisch, noch via e-mail.

- Wordt mijn meubilair gemonteerd geleverd?

De meeste van onze meubelen worden geassembleerd geleverd. Sommige moeten echter worden gemonteerd. Maar wees gerust, de montage van onze meubelen is zeer eenvoudig en vereist geen specifiek gereedschap. Er wordt een montagehandleiding meegeleverd en er kan ook gereedschap worden geleverd.

Heb je geen bericht gekregen? Neem contact met ons op.

- Als ik meerdere producten koop, worden deze dan tegelijkertijd geleverd?

Wij verzenden uw bestelling zodra alle producten in de bestelling beschikbaar zijn. Aan de andere kant kunnen we in bepaalde gevallen en onder bepaalde voorwaarden de levering in meerdere zendingen doen.

- Hoe gaat het met de levering?

Uw bestelling wordt verzonden naar het aangegeven afleveradres.

Als uw pakket door onze particuliere vervoerder wordt afgeleverd, zal deze u per sms/telefoon contacteren om af te spreken op de dag van levering wanneer de goederen zich op het dichtstbijzijnde platform zullen bevinden. Om de ontvangst van uw goederen voor te bereiden, herinneren wij u eraan dat de bezorger de pakketten bij de drempel van uw huis of gebouw zal afleveren en adviseren wij u om de hulp van een derde persoon te regelen voor het verplaatsen van grote voorwerpen. De leveringen vinden dagelijks plaats, dus er wordt geen rekening gehouden met opmerkingen over de door u gewenste levertijd.

Als uw pakket door Chronopost bij u thuis of bij een relaispunt wordt afgeleverd, ontvangt u een sms of een e-mail. In geval van afwezigheid wordt het pakketje afgezet bij een relaispunt of postkantoor.

Verwijs naar de Levering om onze leveringsvoorwaarden te lezen.

- Wat moet ik doen als ik mijn meubels per koerier ontvang?

Bij ontvangst van uw bestelling MOET u in aanwezigheid van de bezorger de staat van uw meubels controleren. Als u een anomalie opmerkt, moet u dit op de leveringsbon vermelden, met vermelding van het probleem dat u hebt ondervonden. Aarzel niet om zo precies mogelijk te zijn. Ter informatie, de woorden "onder voorbehoud" hebben geen waarde. U wordt door onze bezorgdienst gecontacteerd zodra uw bestelling aan ons is geretourneerd.

Indien u dat wenst, kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] of ons bellen op 02 899 44 13 om het ons te laten weten.

- Mijn bestelling werd onvolledig geleverd. Wat moet ik doen?

Mis je een artikel? :-( Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat dit voor u kan veroorzaken. In dit geval moet u dit vermelden op de leveringsbon en ons een bericht sturen naar [email protected] of via ons contactformulier.

- Wat moet ik doen als het product bij levering niet conform is?

U heeft uw bestelling ontvangen, maar uw artikel is niet wat u besteld heeft? Wij vragen u om ons foto's te sturen per e-mail naar [email protected] of om een bericht achter te laten via ons contactformulier.

- Wat moet ik doen als ik niet aanwezig was op de dag van uw levering?

In geval van afwezigheid tijdens de passage van de chauffeur moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen, hetzij telefonisch op 02 899 44 13, hetzij per post op [email protected] of via ons contactformulier om een nieuwe leveringsdatum aan te geven.

Als uw bestelling door Chronopost is geleverd, heeft de bezorger u normaal gesproken een afleveringsbericht achtergelaten waarin staat waar uw pakket is afgehaald. Het enige wat u hoeft te doen is te verschijnen op het adres dat u bij uw bericht van doorgang heeft aangegeven.

RETOUREN EN SERVICE NA VERKOOP

- Wat is mijn wachttijd?

In overeenstemming met de bepalingen van artikel L 221-18 van het consumentenwetboek beschikt u over een herroepingstermijn van 14 dagen vanaf de levering om uw bestelling te retourneren voor een terugbetaling. De kosten voor het terugsturen van het (de) artikel(en) zijn voor uw rekening. Elk verzoek dat buiten de termijn wordt ingediend, zal niet worden ontvangen.

- Het artikel dat ik heb ontvangen past niet bij mij. Hoe doe ik het?

Je bent niet overtuigd door het meubelstuk dat je hebt gekocht? Wij betreuren het dat ons artikel u niet tevreden heeft gesteld en willen u verzekeren dat wij ons uiterste best doen om u kwaliteitsvolle designmeubelen en decoratieve objecten aan te bieden. Wij danken u bij voorbaat voor het sturen van een bericht naar [email protected] of om contact met ons op te nemen via ons contactformulier of op 02 899 44 13.

- Ik heb een niet-conform of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Heeft u een niet-conform of beschadigd artikel ontvangen? Ons team doet zijn best om ervoor te zorgen dat het door u gekochte product wordt geleverd volgens dezelfde normen die op onze site zijn aangegeven. Het is voor ons zeer belangrijk dat uw artikelen zorgvuldig worden ingepakt. Het kan echter gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd is en we betreuren het ongemak dat dit veroorzaakt. Wij danken u om ons binnen 48 uur na ontvangst van het pakket foto's van het betreffende product of de betreffende producten te sturen naar [email protected] of via ons contactformulier.